Velikonoční výprava
2. - 6. 4. 2015

Čtvrtek

Ráno jsme se sešli u klubovny, a když bylo všechno zabaleno, vyrazili jsme na nádraží. Naše Pendolino mělo sice dvacet minut zpoždění, ale to nám nevadilo. Pendolino nás dovezlo až do Plané, kde jsme ještě museli nakoupit.

Když bylo konečně nakoupeno, vydali jsme se na louku. Když jsme tam dorazili, bylo potřeba postavit týpko a udělat dřevo. Část z nás šla tedy stavět a druhá na dřeviště. Odpoledne uteklo jako voda a když se začalo stmívat, bylo naše týpko pomalu hotové.

Po setmění jsme byli rozděleni do čtyř jednotek United States Secret Services, abychom absolvovali poslední zkoušku a mohli se stát členy ochranky prezidenta USA. Čekalo nás několik zkoušek. Nejdřív jsme museli projít provazovou sítí a prokázat obratnost, řešením matematických řad zase logické myšlení. Následovala zkouška plížení, kde jsme museli potichu, ba dokonce neslyšně projít úsek lesa. Na dalším stanovišti na nás čekal zelený sliz, který jsme museli sníst. Odtamtud jsme pokračovali se svázanýma nohama až do cíle.

Když jsme se vraceli zpět do tábora, zachytili jsme světelnou zprávu. Dozvěděli jsme se, že se jednalo o komunikaci organizace Žížalky a že se chystá atentát na Obamu. Velení USSS nás požádalo o jeho záchranu. Jako první indicii jsme dostali fotku jejich webové stránky. Po návratu zpět jsme si ještě nad ohněm opekli večeři a pak už byli pomalu čas jít spát.

Pátek

Probudili jsme se z chladné noci do mrazivého rána. Louka byla pokrytá jinovatkou. Počasí se od předchozího dne ale trochu umoudřilo a neměnilo se každých pět minut, takže jsme se vydali na výlet.

Když jsme vyšli z údolí, vylezlo dokonce i sluníčko. Na louce jsme si zahráli lakros a pak pokračovali v cestě.

Po cestě bylo ještě zapotřebí přeposlat si šifrovanou zprávu pomocí nafukovacíc balónků. Za to jsme získali výpis z rejstříku trestů vůdce Žížalek.

Po návratu do tábora jsme si ještě zahráli pasáka a pak přišla očekávaná vařící soutěž. Při nákupu si každá skupinka sehnala suroviny na dva chody za 50 Kč a z nich potom vařili.

Vyhráli nakonec Mikulda a Dáva s rajskou polévkou a těstovinami s červenou omáčkou a šunkou. Týna a Kryštof, Johanka a Esterka udělali rizoto a Míra s Matějem kašpárka.

Potom se ještě zpívalo a pak už byl čas jít spát.

Zapsala Májka

Sobota

V sobotu ráno po snídani jsme šli hrát Vosovu hru s vlaky. Šlo o to, že jsme začínali s motoráčkem a měli jsme tím, že jsme převželi cestující, vydělat na Pendolíno. To se povedlo skoro všem, takže to bylo suprový. Po obědě měli naši vedoucí připravenu hru pro nás i ostatní oddíly.

Šlo o to, že naše kosmická loď ztroskotala na neznámé planetě a přišli jsme o nějaké přístroje. Zjistili jsme, že by je mohli mít mimozemšťani, ale než jsme se za nimi mohli vypravit, museli jsme si sehnat pro jistotu nějaké věci. No a tak jsme obešli všechny místnosti (vedoucí) a získali předměty – a pak už jen za mimozemšťany.

Nejdřív to bylo trochu zmatený, ale nakonec jsme to zvládli a sehnali součástky. Sestavili jsme loď a letěli zpět na naši planetu.

Večer už jsme jen zpívali, večeřeli a zahráli si venku ještě nějakou hru. A pak už jsme všichni vyrazili na kutě, abychom byli další den zas čilí.

Neděle

V neděli dopoledne jsme s ostatními oddíly hráli hry. Měli jsme na výběr mezi lakrosem, pasákem a frisbeem. Všechny hry jsme si pořádně užili a jen tak na ně nezapomeneme.

Odpoledne jsme se rozdělili a holky šly dělat k Dracu vajíčka a mazanec. Kluci mezitím šli na proutí a pak pletli pomlázky. Zástupkyně Vpřeďaček pak šly ke Skarabíkům vymyslet, co si letos na kluky připraví.

Po všech aktivitách byla večeře. No a pak začalo drama: museli jsme jít zachránit Obamu před Žížalkami. Nejdřív jsme si na ně počkali a pak je začali honit. Drželi u sebe bombu, kterou nakonec upustili a utekli. Naše zkušená Esterka přestřihla drát a bomba byla zneškodněna. Lesem jsme se proplížili zas zpět a šli jsme to oznámit zbytku Vpřeďáků. Večer jsme strávili u Draca, kde jsme si nejdřív zahráli hru, abychom se seznámili, a pak zpívali. Uložit jsme se šli na Vpřeďáky docela pozdě – někdy o půlnoci. Takže jsme usnuli hned.

Pondělí

V pondělí kluci holky probudili mlácením pomlázek o týpí a vyhnali je ven. Venku je honili a říkali své básničky. Holky jim za to daly stravenky do našeho obchodu, kde si to za stravenky vykoupili. Poté se připravila snídaně a dlouho předlouho se jedlo.

Po jídle jsme se sbalili, shodili týpí a vyrazili k silnici, kde na všechny oddíly čekal autobus. V autobuse jsme si zahráli hry, někteří pospali a najednou už jsme byli na Hlavním nádraží. Pobrali jsme všechny věci včetně týpka a vydali se do klubovny. V klubovně jsme věci uklidili, rozloučili se a vydali se domů.